+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Jak zaprojektować nadruki reklamowe na kubkach?

Jak zaprojektować nadruki reklamowe na kubkach?

Co znajdziesz w tym artykule

    Kubki reklamowe są passe? Ależ skąd! To nadal jeden z najpopularniejszych gadżetów promocyjnych. Nasi klienci potwierdzają to swoimi zakupami. I tak, Twoi odbiorcy pewnie mają już swój ulubiony kubek reklamowy. Warto jednak zmienić ich preferencje i wkraść się w rytuał parzenia porannej kawy czy wypijania popołudniowej herbaty. Czas na kubek Twojej marki. Tylko jak zaprojektować na nim nadruk? Podpowiadamy!

    Wybierz odpowiedni kubek

    Kubki reklamowe to temat rzeka. Naprawdę. Jest ich mnóstwo, w różnych cenach, z różnych materiałów. Do tego dochodzą jeszcze filiżanki i oczywiście kubki termiczne. Uff, sporo tego, prawda? A wyboru nikt za Ciebie nie dokona! Dlatego zanim zaczniesz planować kampanię, zanim zaczniesz rozdawać kubki, zastanów się nad tym, czego oczekujesz.

    • Czy chcesz taniego rozwiązania?
    • Czy idziesz w klasykę, jak kubki ceramiczne, czy może w kubki termiczne lub filiżanki, a nawet szklanki?
    • Czy planujesz umieścić na powierzchni tylko logo, a może hasło reklamowe bądź większą grafikę? Od tego zależne będzie zdecydowanie się na miejsce umieszczenia nadruku.
    • Jak ma wyglądać nadruk? Oczekujesz całej palety barw, czy jednego bądź dwóch kolorów? Weź pod uwagę również to, że nadruki reklamowe na kubkach muszą być zgodne z paletą barw marki.
    • Czy to gadżet związany z konkretną akcją marketingową, świętami, a może po prostu jeden z wielu produktów reklamowych w Twoim portfolio?

    Odpowiedzi na te pytania mogą pomóc Ci w znalezieniu idealnego kubka. A to z kolei jest niezbędne do zaprojektowania nadruku reklamowego.

    Zadbaj o czytelność projektu

    Nadruki reklamowe na kubkach muszą nie tylko przyciągać wzrok, zwracać uwagę odbiorcy. Muszą być również czytelne. Zarówno logo jak i hasło reklamowe czy też inna grafika, którą chcesz umieścić, muszą tworzyć harmonijną całość. Zwróć szczególną uwagę na font, gdyż napis musi być możliwy do przeczytania w sposób automatyczny, bez zastanawiania się. Wszelkie fonty ozdobne czy kaligraficzne są więc mocno dyskusyjne. Jeśli masz już opracowany brand book, czyli tak zwaną księgę marki, wiesz doskonale, jakich fontów i kolorów używać. To znacząco ułatwi Ci projektowanie nadruku reklamowego na kubkach.

    Zdecyduj się na metodę znakowania

    Najczęstszą metodą znakowania kubków jest sublimacja. To proces, który zapewnia fotograficzną jakość nadruku i możliwość drukowania „full color”, a także przejść tonalnych. Metoda jest trwała, więc nie musisz martwić się, że kubek szybko przestanie się dobrze prezentować. Metoda wymaga przygotowania pliku w wysokiej rozdzielczości. Możesz zdecydować się również na transfer ceramiczny, który jest bardzo odporną metodą znakowania. Umożliwia mycie kubków w zmywarce, co jest niewątpliwie ogromną zaletą. Pamiętaj jednak, że transfer ceramiczny jest droższą metodą od sublimacji. Dodatkowo projekt musisz przygotować w postaci plików wektorowych. Jeśli wybierasz kubek termiczny, metalowy, najlepszą opcją z pewnością będzie grawer laserowy.

    Kontroluj projekt

    Jeśli chcesz mieć pewność, że wybrane nadruki reklamowe na kubkach są zrobione poprawnie, zgodnie z brand bookiem i Twoimi oczekiwaniami, kontroluj cały proces i nie daj się niczym zaskoczyć. Wspólnie z teamem kreatywnym ustalcie, co powinno znaleźć się na kubku – czy decydujecie się na opcję minimalistyczną czy chcecie pokazać na gadżecie jak najwięcej. Sprawdźcie obie wersje i wtedy oceńcie, najlepiej przez większą grupę pracowników, która z nich jest lepsza. Jakie są jej plusy i minusy? Czy całość jest dobrze widoczna i czytelna? Sprawdźcie nadruk również pod kątem ewentualnych błędów, literówek, niewyraźnych elementów czy nawet źle komponujących się kolorów. Może konieczne będzie zmienienie barw wybranych kubków, a może metody znakowania. Dobrą praktyką jest pokazanie projektu osobie z zewnątrz, która często wyłapuje niewidoczne dla pracowników błędy. Jeśli nie widzicie żadnych błędów, a projekt prezentuje się dobrze na wizualizacji, czas zabrać się do finalizowania zamówienia!

    Wiesz już, w jaki sposób zaprojektować nadruki reklamowe na kubkach? W takim razie czas udać się na zakupy. Nasze kubki już na Ciebie czekają.

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    27 maj 2024
    Słodycze reklamowe od dawna są popularnym narzędziem w arsenale marketingowym firm działających w sektorze B2B. Chociaż mogą wydawać się mało istotne, ich potencjał w budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi jest ogromny. W niniejszym artykule omówimy, jak wykorzystać słodycze reklamowe w strategii marketingowej, aby osiągnąć maksymalne korzyści. Przyjrzymy się różnym rodzajom słodyczy, technikom personalizacji oraz najlepszym praktykom w zakresie dystrybucji.
    25 maj 2024
    Gadżety reklamowe to niezwykle wszechstronne narzędzie w arsenale marketingowym każdej firmy. Ich potencjał nie ogranicza się jedynie do bycia nośnikiem logo. Mogą one wzbudzać emocje, tworzyć pozytywne skojarzenia, a także budować lojalność wśród klientów. W świecie, gdzie codziennie jesteśmy bombardowani setkami komunikatów reklamowych, to właśnie te małe, fizyczne przedmioty mogą zdziałać cuda w zakresie budowania relacji z klientami.
    29 kwiecień 2024
    W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, każda metoda wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji jest na wagę złota. Odzież firmowa to nie tylko praktyczny element ubioru pracowników, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie marketingowe, które buduje rozpoznawalność marki i wzmacnia jej wizerunek. Przyjrzymy się, jak różnorodne rodzaje odzieży reklamowej mogą zostać wykorzystane w strategiach marketingowych, by efektywnie promować Twoją firmę.
    Ostatnio dodane artykuły
    28 maj 2024
    Kampania wyborcza to czas intensywnej rywalizacji o uwagę wyborców. Aby wyróżnić się w tłumie i skutecznie przyciągnąć uwagę, kandydaci muszą korzystać z różnorodnych narzędzi marketingowych. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zwiększenie rozpoznawalności i zapadnięcie w pamięć wyborców są personalizowane gadżety wyborcze. W tym artykule omówimy, dlaczego warto inwestować w personalizację gadżetów wyborczych, jakie rodzaje gadżetów są najbardziej skuteczne oraz jakie strategie dystrybucji można zastosować, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał.
    28 maj 2024
    Jak wykorzystać gadżety na lato do promocji marki w sezonie wakacyjnym?
    27 maj 2024
    Słodycze reklamowe od dawna są popularnym narzędziem w arsenale marketingowym firm działających w sektorze B2B. Chociaż mogą wydawać się mało istotne, ich potencjał w budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi jest ogromny. W niniejszym artykule omówimy, jak wykorzystać słodycze reklamowe w strategii marketingowej, aby osiągnąć maksymalne korzyści. Przyjrzymy się różnym rodzajom słodyczy, technikom personalizacji oraz najlepszym praktykom w zakresie dystrybucji.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku